Arveluttaako tekniikan toimivuus h-hetkellä? Älä huoli! Nyt voit hyvissä ajoin testata, että käytettävissäsi oleva verkkoyhteys toimii ja on tarpeeksi vahva webinaariin liittyäksesi.
Tästä linkistä pääset webinaariohjelman englanninkieliselle tarkistussivulle, jolloin järjestelmä automaattisesti testaa käytettävissäsi olevan verkkoyhteyden ja ilmoittaa, onko se tarpeeksi vahva webinaariin liittymiseksi. Etenkin, jos suunnittelet osallistumista muualta kuin työpaikan verkosta (esimerkiksi kotoa), kannattaa yhteys testata hyvissä ajoin. Yhteyden vahvuus vaikuttaa kuvan- ja äänenlaatuun.
Kun tarkistus on tehty, alle ilmestyy lisää toimintoja: voit esimerkiksi ensikertalaisena GoToWebinar-käyttäjänä tehdä testiosallistumisen (Try a test session). Tällöin koneellesi asennetaan tarvittava pieni apuohjelma (Go To Opener –lisäosa), jota ei enää webinaaripäivänä (tai jatkossakaan) tarvitse ladata. Lataus kestää korkeintaan pari minuuttia. – Suositeltavaa tehdä etukäteen!
Jos olet osallistunut aikaisemmin webinaareihin GoToWebinaria käyttämällä, on sinulla jo tarvittava apuohjelma koneellasi, jolloin kone saattaa kysyä, avataanko tämä Go To Opener –lisäosa. Lisäosan lataus tai sen avaaminen tulee aina sallia, jotta webinaariin liittyminen onnistuu. Mikäli olet jo aiemmin valinnut, ettei sinulta tarvitse kysyä tätä kysymystä joka kerta uudelleen, yhdistää ohjelma sinut suoraan webinaariin.
Kun olet avannut Go To Openerin, sen jälkeen avautuvalla testisivulla voit tehdä äänitestin klikkaamalla Computer audio Options -linkkiä ja sen jälkeen Speakers-kohdan alta Test your sound.
🔸Varaa aikaa yhteyden testaamiseen ennen webinaarin alkua, taataksesi itsellesi rauhallisen ja hyvän startin tapahtumapäivänä!
Heräsikö kysymyksiä? Ota meihin yhteyttä: yhteystiedot tästä.