Ulkomaiset työntekijät ja asiantuntijat Suomessa – työehdot, työluvat, verotus ja sosiaaliturva
Mitä pitää tietää ulkomaisen työntekijän palkkaamisesta ja verotuksesta?
31.10.2017
09:00 – 16:00
Helsinki
Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2
Koulutus on tarkoitettu: henkilöstöasioiden hoitajille, yrittäjille sekä muille, joiden työtä aihe koskettaa
Tilaisuus on peruutettu vähäisen kiinnostuksen vuoksi.
Kurssi antaa erinomaiset valmiudet hoitaa ulkomaalaisten työntekijöiden palkkaamiseen liittyviä velvoitteita ja käytännön asioita.
Tutustumme mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä työehtoja ulkomailta tulevaan työntekijään sovelletaan?
- Tarvitaanko työlupaa?
- Maksetaanko sosiaaliturvamaksut Suomeen?
- Miten työntekijää verotetaan?
Päivän tarkempi ohjelma on julkaistu sivun oikeassa laidassa >>
Päivän luennoitsijoina toimivat alan huippuosaajat: Virpi Pasanen ja Katja Leppänen Elinkeinoelämän keskusliitto EK:sta, Karoliina Nurmi Eläketurvakeskuksesta sekä Antti Klemola Kansaneläkelaitokselta.
Osta koulutuksen tallenne!
Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan vastaavanlaiseen koulutukseen, ole meihin yhteydessä tai katso, löydätkö sopivan kurssin alempana näkyvästä kurssikalenterista.
Ota yhteyttäKouluttajat

Virpi Pasanen
Veroasiantuntija, lakimies
Elinkeinoelämän keskusliitto EK
Erityisosaamista verolainsäädännöstä, yritysverotuksesta sekä henkilökuntaetujen verotuksesta
Koulutuskalenteri
Ajankohta
Koulutus